Pod hasłem „Usłysz swoje miasto” pokazuje, jak brzmiałyby ulice naszych miast, gdyby jeździło po nich więcej pojazdów elektrycznych.
„Usłysz swoje miasto” to film, który został zrealizowany na najbardziej ruchliwych ulicach stolicy na potrzeby nowej kampanii promującej BMW i3. Nagrany materiał podzielony został na dwie części – pierwsza pokazuje Warszawę jaką znamy, czyli głośną i przepełnioną hukiem silników. W drugiej części szum samochodów został usunięty, ujawniając nieoczekiwane dźwięki.
Elektryczna mobilność bowiem to nie tylko zmniejszona emisja CO2, ale także krok w kierunku tworzenia miast bardziej przyjaznych mieszkańcom. Dzięki kampanii „Usłysz swoje miasto” marka zwraca uwagę na nowe podejście do motoryzacji i korzyści płynące z wykorzystania samochodów z elektrycznych.
BMW i3 stanowi zatem doskonałą odpowiedź na potrzeby osób mieszkających w aglomeracjach. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 7,3 s. gwarantuje kierowcy sportowe emocje, z kolei możliwość niemal bezgłośnego pokonania trasy do 200 km oznacza, że samochód świetnie sprawdza się zarówno w gąszczu miejskich ulic, jak podczas wypadów za miasto. Model oferuje ponadto atrakcyjny, dopracowany design oraz przestronne, luksusowe wnętrze, a dzięki podwyższonej pozycji siedzenia, zapewniona jest lepsza widoczność i komfort jazdy.
Koszty transportu rosną: nowe opłaty drogowe w Europie
Opłaty drogowe w Europie, znane jako myto, stały się ostatnio gorącym tematem w branży transportowej, a wszystko to za sprawą nowych regulacji Unii Europejskiej.